Apró villanyautóként támad fel a legendás Renault 5
Már nem kell sokat várnunk a franciák szupermodern elektromos kisautójára.
Már nem kell sokat várnunk a franciák szupermodern elektromos kisautójára.
Elmentünk Erfurtba, ahol menekülő kínaiakról és békés lakókról hallottunk. Nézze meg az előzetest!
1015 lőerős hibrid sportkocsi, annyiban követi a márka hagyományait, hogy egy spanyol harci bikáról kapta a nevét. Az alapára 190 millió forint.
Úgy tűnik, valamit mindkét cég jól csinál.
Egyelőre a főbb utak mentén, de felgyorsítanák a töltési infrastruktúra fejlesztését.
200 lóerő körüli teljesítménnyel és 400 kilométeres hatótávval kecsegtet az Aiways első két modellje.
A gázolaj helyett elektromos energiát fogyasztó Volkswagenek nem olcsók, és a hatótávuk sem az igazi.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.
Bár a megállapodás pontos részletei nem ismertek, és nem is támogatja minden tagállam, de megszületett a többségi álláspont a károsanyagkibocsátás-mentes személyautók és kisteherautók kizárólagos forgalmazásáról 2035-től.
Készülőben a Mercedes CLA elektromos változata, amely a Tesla szedánjának konkurenciája lesz.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a stuttgartiak 2,8 tonnás elektromos monstruma, melyből nem lesz szupersportos AMG verzió, viszont hamarosan érkezik a szuperluxus Maybach kivitel.
Sok amerikai csak akkor vásárolna elektromos autót, ha a hatótávja elérné a 800 kilométert.
A minden korábbinál nagyobb új Smart szimpla- és duplamotoros kivitelben lesz kapható.
Bár több ezer publikus e-autó töltőpont létesült az elmúlt években, még ezek sem biztosítanak kellő mértékű lefedettséget. A töltők teljesítménye is fejlesztésre szorul, viszont a legjobb az lenne, ha minél többen otthon tölthetnék fel az elektromos autójukat. A megkérdezett szakértő szerint az e-autók további terjedéséhez több fronton állami beavatkozásra lenne szükség, többek közt az otthoni töltőpontok létesítését kellene segíteni.
Kompakt méretű SUV-ként, kifejezetten az európai piacra szánják elektromos autóként a Ford Explorert.
A testvérmárkák közül a Seat lemaradhat a villanyautós átállásról.
Cellákat és modulokat fog gyártani elektromos autókhoz Debrecen mellett a CATL, a tervek szerint jövőre már tesztüzemben, két év múlva élesben is. A gyárépítés során áprilisban végezhetnek a mélyépítési munkálatokkal. Két engedélyüket is megtámadták, de az építkezést nem kellett leállítaniuk.
Az ötlet jópofa, de egy karambol esetén veszélyes lehet.
Az USA és az Egyesült Királyság a két legnagyobb felvevőpiacuk.
Nem kell ezt a vásárlás előtti tesztutat sem túlbonyolítani – sugallja a Tesla koncepciója.